Min dag...

... har till största delen bestått av plugg. Jessica, Emma och jag har suttit i datasalen och nästan dött av syrebrist då ventilationen där inne är katastrofalt dålig, och man måste ha nyckel för att kunna öppna fönstren. Men det blev mycket gjort iallafall, just nu håller vi på med en broschyr som ska få kondomanvändandet att öka bland 15-18åringar. Väldigt rolig uppgift! En liten sneak peak ser ni nedan, kommer nog bli hur bra som helst!

Sen på kvällen var jag ute och gick en promenad med Malin och Danne. Tydligen är det SM i luftballongsflygning(?) i Örebro idag, så vi såg massor av luftballonger!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Så går de Malin när man bråkar med mig!!!

2009-05-22 @ 18:26:37
Postat av: malin

Haha, ja jo tack... :) Imorgon så får du igen!

2009-05-23 @ 00:05:56
Postat av: Jessica Collin

haha vilken liten sneak-pic på mig där.. :D

Va mysigt me luftballonger, dom är så söta på himlen sådär tkr ja..

Usch imon äre skolan igen..varit så skönt å va ledig.

Tur att ni är där å förgyller dagarna =)

KRAM

2009-05-24 @ 18:07:00
URL: http://mikaelochjessica.se/blogg.htm
Postat av: Gabbi

Heej! Om jag har fattat rätt så pluggar du Digital Mediedesign på Örebro Universitet? :) Måste säga att du verkar väldigt duktig! Snygga grejer.



Jag har blivit antagen till programmet i höst men har lite beslutsångest om jag ska tacka ja eller inte. Har pluggat IT-media på gymnasiet så jag tror verkligen det skulle passa mig.



Om du har tid/ork/lust vore det jätteroligt om du ville berätta lite vad du tycker om programmet? (Och gärna om Örebro som stad i övrigt). Om du vill kan du skriva antingen på min blogg eller via mail.



Ha det bra!



/Gabbi

2009-07-14 @ 19:34:53
URL: http://cigarettesmokerfiona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0